Praca w PINB
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Referent
Do spraw: prawno- administracyjny w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Umowa : na czas określony- w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej,
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu : 1/1
Status: Nabór w toku.
Miejsce pracy : 98-400 Wieruszów, ul. L. Waryńskiego 14,
Ważne do : 26 październik 2023
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ ( ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY)
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych przewidzianych przepisami Prawa Budowlanego
- Przygotowywanie i opracowanie projektów decyzji, postanowień i innych pism,
- prowadzenie korespondencji PINB,
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- obsługa sekretariatu, obsługa interesantów PINB,
- prowadzenie rejestrów i spisów, ewidencji obiektów,
- archiwizacja dokumentów PINB,
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
KOGO POSZUKUJEMY
POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE) :
- wykształcenie wyższe budowlane,
- staż pracy co najmniej rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
- znajomość przepisów prawa administracyjnego i budowlanego,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wysoka kultura osobista, pracowitość , sumienność, komunikatywność, zdyscyplinowanie, lojalność, samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
CO OFERUJEMY:
- miejsce parkingowe na terenie Urzędu,
- dostosowanie planów urlopowych pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym
i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
DOSTĘPNOŚĆ:
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną, jako osoba niepełnosprawna możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego
członka korpusu służby cywilnej,
- wymiar etatu 1/1
- ośmiogodzinny czas pracy godziny: 7.30-15.30
- praca w siedzibie inspektoratu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca poza siedzibą inspektoratu polegająca na przeprowadzaniu oględzin w terenie oraz kontroli budów i obiektów budowlanych ( praca na wysokości),
- częsty kontakt z petentami inspektoratu,
- prowadzenie pojazdu służbowego.
DODATKOWE INFORMACJE:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu , powiadomimy Cię o tym mailowo, lub
telefonicznie jeśli nie podałeś adresu email. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda przejść się do
dalszego etapu,
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni , zniszczymy po trzech miesiącach od
zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w Urzędzie
( ale nie odeślemy ich)
- Nie rozpatrzymy oferty , którą otrzymamy po terminie . Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE):
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia prawa jazdy.
- Kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność
- w przypadku kandydatów/kandydatekzamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów, kandydatek.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY TECHNIKI
- Analiza porównawcza zgłoszonych ofert.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od 02.11.2023
Aplikuj do 26 października 2023r.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie,
98-400 Wieruszów, ul. L. Waryńskiego 14
z adnotacją na kopercie: „ kandydat na stanowisko pracy- Referent w PINB w Wieruszowie”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 627831994 lub mailowo na adres: pinb56@o2.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 26.10.2023 r.
- Decyduje data : wpływu do urzędu.
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
email: informatyk@powiat-wieruszowski.pl , w dniu: 24‑03‑2010 11:55:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|